سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که حکمت القا می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :3
کل بازدید :19808
تعداد کل یاداشته ها : 14
103/2/1
1:33 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
صدف جون[332]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
مرداد 91[9]
پیوند دوستان
 
###@وطنم جزین@### alone بـــــــــاغ آرزوهــــــــــا = Garden of Dreams *نهانخانه جان* .: شهر عشق :. رویای شبانه تا شقایق هست زندگی اجبار است . پیامنمای جامع نرگس 1 سلام آقاجان محمدمبین احسانی نیا دل شکسته یکی هست تو قلبم.... welcome to my profile S&N 0511 (بنفشه ی صحرا) عشق ترخون Manna ●◌♥DELTANGI♥◌● غدیریه `×یهــــــــــ دنیـــــا دلـــــمــ گرفـــتـهـ×` behtarinamkhoda فقط خدا متین wanted *دنـیــــای مـــــــن :) * عشق یعنی ... رویابین چه زود دیر میشه چی کار؟ دل نوشته های مائده کشاورزی نوین *آوای سارا2* آزاد شاسوسا جـــــام غـــــزل سکوت پرسروصدا عشق گمشده من فرهنگی آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل vagte raftan آرامش خیال *...بانو...* مناجات با عشق مسعود رضانژاد فهادانـ از یک انسان غم خـطـ خـــــــــطـی معرکه همون قلقلک آسمان آبی مطالب جالب sms های جدید ریاضیات your memoirs کلبه ساکت خیال مطالب پایه ی ششم دبستان کهکشان خانوم آقا سید خطـــــــ خطی افسانه ی دونگ یی عطر یاس روشنک داستانک

طریقه استفاده از میوه‌ها برای پوست

 

طریقه استفاده از میوه‌ها برای پوست

 

ماسک میوه را باید بعد از اینکه پوست صورت را از مواد آلوده و چربی‌ها و سلول‌های مرده پاک کردید استفاده کنید. البته یادتان هم باشد که پس از انجام بخور، آن هم فقط با آب، ماسک‌ها تاثیر بهتری دارند. برای گرفتن راهنمایی و آموزش استفاده از انواع ماسک میوه ها این مطلب را بخوانید.

بخور صورت

برای بخور صورت می‌توانید از دستگاه‌هایی که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد استفاده کنید. اما اگر تمایلی به خرید دستگاه نداشتید، آب را در یک قابلمه جوش بیاورید و پس از آن با ملافه‌ای روی سر خود بیاندازید و صورتتان را روی بخار آب بگیرید. 5 تا 7 دقیقه بخور صورت با بخار آب کافی است.

 

طرز استفاده از ماسک میوه

برای اینکه میوه به خوبی جذب پوست شود بهتر است از ورقه‌های نازک میوه یا از میوه رنده شده استفاده کرد که در این صورت مواد درون میوه راحت‌تر و سریعتر جذب پوست می‌شوند.

بهتر است برای اینکار میوه را همراه پوستش که خواص دیگری نیز درون آن وجود دارد، استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر از میوه هسته‌دار یا دانه‌دار استفاده می‌کنید، هسته‌ها و دانه‌های آن را از میوه جدا کنید. این کار را باید بر روی تمام قسمت‌های پوست صورت و به طور هماهنگ و یکدست انجام دهید و بهتر است در این زمان آسوده و فارغ از هر کاری با اعصابی راحت دراز بکشید و استراحت کنید. پس از گذشت مدت زمان لازم (کمتر از یک ساعت) بهتر است مواد را از روی صورت پاک کرده و صورت را با آب نیمه‌گرم فقط در حدی که مواد از روی صورتمان پاک شوند، بشوییم.


91/6/6::: 1:57 ع
نظر()